Sorumsuzluk: İnşaat Atıkları Çirkinlik Oluşturuyor
Belediye'nin iyi niyeti her köşe başında bir çirkinlik oluşmasına sebep oluyor.
20 Haziran 2013 10:31
Karaman Belediyesi, inşaat atıklarının gelişigüzel dökülmemesi ve çevrenin kirletilmemesi konusunda vatandaşları sık sık uyarıyor. Ancak bu uyarılara kulak asmayan usta ve müteahhitler ilk fırsatta temizlenen alanlara yeniden atık ve hafriyat dökerek şehri çirkinleştiriyor.
Son günlerde yine yerel basın aracılığı ile vatandaşları uyaran Belediye bu konuda yaptırımlar uygulayacağını belirtti. Buna rağmen şehrin her noktasında öbek öbek çöp yığınlarını andıran atıkları görmek mümkün.
Vatandaşlar bu konuda Belediyenin daha duyarlı olması gerektiğini ifade ederek "Üçbeş müteahhit ve ustanın suçunu tüm şehir ceza olarak çekmektedir. Büyük masraflarla ve uğraşlarla temizlenen alanlar, daha bir gün geçmeden yeniden inşaat artıkları ile doluyor. Bir kaç kilometre uzağa gitmekten kaçınanlar ilk gördükleri boşluğa pisliklerini atıyorlar.
İnşaat sektörünün büyük rant getirdiği Karaman'da bir iki litre yakıt hesabı yapan bu vicdansızlara vicdanlı davranmak, halka işkece etmek olur. Bu konuda zabıtanın halkın yanında olmasını ve bu gibi kişilere yasal en yüksek cezayı uygulamasını istiyoruz.
Her geçen gün güzelleşen ve modern bir şehir haline dönüşen şehrimizi kirletmeye kimsenin hakkı yoktur. O atıklar çeşitli sebeblerle tüm şehre dağılmakta ve ciddi bir kirlilik oluşturmaktadır. Bu duruma seyirci kalan zabıta da aynı suçu işlemiş gibi olmaktadır" dediler.
Belediye ekiplerinin büyük bir kirlilik arzeden bu görüntülere karşı daha duyarlı görev yapması bekleniyor.
 
Belediye, zabıta, atık, inşaat Kaynak : Ferman Haber Servisi
Bu Haber 1654 defa okunmuştur.Yorum Ekleyin









